Thursday 24 April 2014

During Milan Fashion Week from Furla


During Milan Fashion Week, I attended Furla‘s Piazza del Duomo store opening. I enjoyed discovering the new Furla “it bag” for the upcoming season, which I have myself in electric blue and I’m totally in love with while chatting with Olivia Palermo after interviewing her for GalaConfidential, For the occasion I wore a total look byTheysken’s Theory paired with a necklace from Tibet.
Durante esta semana de la moda en Milan tambien se celebro la apertura de la nueva tienda insignia de Furla en Piazza del Duomo, donde pudimos descubrir las nueva piezas de la proxima temporada y yo me hice con el nuevo “it furla bag” de la casa italiana en azul electrico. En la exclusiva velada me volvi a encontrar con Olivia Palermo (de evento en evento y tiro porque me toca? jajaja) y hasta pude entrevistarla para GalaConfidential. Lleve mi look preferido de Theysken’s Theory (como ya os mostre en el dia 2 de MFW) combinado con un collar del Tibet y bolso Furla.

0 comments:

Post a Comment